Retourbeleid

Retourbeleid

Laatst bijgewerkt op 26 november 2024

 

Dank u voor uw aankoop. Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Echter, als u niet volledig tevreden bent met uw aankoop om welke reden dan ook, kunt u het terugsturen naar ons voor een volledige terugbetaling alleen. Zie hieronder voor meer informatie over ons retourbeleid.

 

Retouren

Alle retourzendingen moeten binnen veertien (14) dagen na de leveringsdatum worden afgestempeld. Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwe en ongebruikte staat zijn, met alle originele labels en etiketten eraan.

*SPECIALE RETOURVOORWAARDEN: BLACK FRIDAY SALE PERIODE (26 NOV - 3 DEC, 2024)
Tijdens Commodity's Black Friday-verkoopperiode (26 nov. - 3 dec. 2024) zijn alle producten in de uitverkoop met hun verkoopprijs direct op de site vermeld en worden de kortingen automatisch toegepast bij het afrekenen. Kortingen kunnen niet worden gecombineerd en kortingen kunnen niet worden toegepast op eerdere aankopen, ruilingen, retourzendingen of creditcardbetalingen. Uw begrip en naleving van dit beleid worden zeer op prijs gesteld.

*We geven geen geld terug en accepteren geen retourzendingen voor producten die niet op onze website zijn gekocht. Neem contact op met de oorspronkelijke verkoper waar je het product hebt gekocht, of dat nu Sephora (e-mail: customerservice@sephora.com) of onze winkel in New York City (e-mail: 113crosby@commodityfragrances.com) is.

 

Terugkeerproces

Houdt u er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor alle verzendkosten voor het terugsturen.

Neem contact op met onze klantenservice om een retourzending te starten,

customerservice@commodityfragrances.euzodat we je de retourautorisatie en het adres kunnen geven.

Eenmaal bevestigd, raden wij u ten zeerste aan een traceerbare methode te gebruiken om uw retourzending te versturen.

 

Beloningen

Als u een aankoop retourneert waarbij u een type beloning (punten, kortingen, rangstatus, etc.) hebt ingewisseld of verdiend, vervalt automatisch de beloning. Commodity.Circle beloning (punten, kortingen, rangstatus, etc.), verspeel je automatisch de beloning.

 

Restituties

Na ontvangst van je retourzending en controle van de staat van je artikel, verwerken we je retourzending. Houd rekening met ten minste tien (10) dagen vanaf de ontvangst van je artikel om je retourzending te verwerken. Afhankelijk van je creditcardmaatschappij kan het 1-2 factureringscycli duren voordat de restitutie op je creditcardafschrift verschijnt. We laten je per e-mail weten wanneer je retourzending is verwerkt.

Artikelen die gratis worden ontvangen en/of cadeau worden gedaan bij een aankoop kunnen niet worden gerestitueerd. 

Uitzonderingen    

Neem voor defecte, beschadigde producten onmiddellijk contact met ons op via onderstaande contactgegevens om een terugbetaling of omruiling te regelen. 

Ook als je bestelling door de vervoerder als "geleverd" wordt gemarkeerd, maar niet wordt ontvangen, of als er bij aankomst items lijken te ontbreken, neem dan onmiddellijk contact op met de klantenservice. Als we vaststellen dat je bestelling verloren, onbestelbaar of incompleet is, sturen we je een vervangend artikel voor de ontbrekende artikelen. Door akkoord te gaan met deze vervanging voor de ontbrekende artikelen, doet u afstand van uw recht op een geldelijke vergoeding als u besluit dit vervangende artikel of deze vervangende artikelen te retourneren. In plaats daarvan wordt een tegoedbon uitgegeven.

        

Vragen

Als je vragen hebt over ons retourbeleid, kun je contact met ons opnemen via:
customerservice@commodityfragrances.eu