Retourbeleid

Retourbeleid

Laatst bijgewerkt op 13 juni 2025

Hartelijk dank voor uw aankoop. We hopen dat je blij bent met je aankoop. Als je echter om wat voor reden dan ook niet helemaal tevreden bent met je aankoop, kun je deze aan ons retourneren en krijg je het volledige aankoopbedrag terug. Zie hieronder voor meer informatie over ons retourbeleid.

Alle retourzendingen moeten binnen veertien (14) dagen na de leveringsdatum worden afgestempeld. Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwe en ongebruikte staat zijn, met alle originele labels en etiketten eraan.

*We geven geen geld terug en accepteren geen retourzendingen voor producten die niet op onze website zijn gekocht. Neem contact op met de oorspronkelijke verkoper waar je het product hebt gekocht, of dat nu Sephora (e: customerservice@sephora.com) of onze winkel in New York City (e:113crosby@commodityfragrances.com) is.

Terugkeerproces

Houdt u er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor alle verzendkosten voor het terugsturen.

Als je een retourzending wilt starten, neem dan contact op met de klantenservice zodat we je een retourautorisatie en -adres kunnen geven.

Zodra dit is bevestigd, raden we je sterk aan om een traceerbare methode te gebruiken om je retourzending te versturen. Als ons magazijn je retourzending niet kan vinden en je geen trackingnummer hebt voor verificatie, kunnen we geen restitutie of tegoedbon uitbetalen.

Beloningen

Door een aankoop te retourneren waarbij je een soort van Commodity.Circle beloning (punten, kortingen, rangstatus, etc.), verspeelt u automatisch de beloning.

Restituties

Na ontvangst van je retourzending en controle van de staat van je artikel, verwerken we je retourzending. Houd rekening met ten minste tien (10) dagen vanaf de ontvangst van je artikel om je retourzending te verwerken. Afhankelijk van je creditcardmaatschappij kan het 1-2 factureringscycli duren voordat de restitutie op je creditcardafschrift verschijnt. We laten je per e-mail weten wanneer je retourzending is verwerkt.

Artikelen die gratis worden ontvangen en/of cadeau worden gedaan bij een aankoop kunnen niet worden gerestitueerd. 

Uitzonderingen   

BESCHADIGDE, DEFECTE OF ONJUISTE ARTIKELEN

Neem voor defecte of beschadigde producten binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op om een terugbetaling of omruiling te regelen. Na deze periode ligt de verantwoordelijkheid voor de staat van het product, inclusief eventuele schade of slijtage, bij de klant.

Als je een beschadigd, defect of onjuist artikel hebt ontvangen, stuur ons dan ons een e-mail sturen en vermeld daarbij

- Details van uw verzoek

- Uw bestelnummer

- Naam op de bestelling

- E-mail gebruikt om de bestelling te plaatsen

- Foto en/of video die het probleem duidelijk laat zien

*Foto of noteer het product op een schone, vlakke ondergrond met het probleem duidelijk zichtbaar. Dit helpt ons uw bestelling op te lossen en de toekomstige productie te verbeteren.

Onze geuren zitten in glazen flessen - ga er voorzichtig mee om.

"AFGELEVERDE" MAAR NIET ONTVANGEN OF ONVOLLEDIGE PAKKETTEN

Ook als je bestelling door de vervoerder als "geleverd" wordt gemarkeerd, maar niet wordt ontvangen, of als er bij aankomst items lijken te ontbreken, neem dan onmiddellijk contact op met de klantenservice. Als we vaststellen dat je bestelling verloren, onbestelbaar of incompleet is, sturen we je een vervangend artikel voor de ontbrekende artikelen. Door akkoord te gaan met deze vervanging voor de ontbrekende artikelen, doet u afstand van uw recht op een geldelijke vergoeding als u besluit dit vervangende artikel of deze vervangende artikelen te retourneren. In plaats daarvan wordt een tegoedbon uitgegeven.

Vragen

Als je vragen hebt over ons retourbeleid, kun je contact met ons opnemen via:
customerservice@commodityfragrances.eu