FAQ

Commodity.Circle Beloningen
Discovery
Geuren
Formules
Verzending
Retouren
Winkelbetalingen Installaties
Andere
Wat is Commodity.Circle en hoe kan ik lid worden?

Commodity.Circle is ons gratis beloningsprogramma. Deelnemen is eenvoudig: maak een account aan met je naam, e-mailadres en wachtwoord. Zodra je bent ingelogd, krijg je toegang tot verkopen en promoties en punten voor al je aankopen. Als je een bestaande account hebt, ben je al ingeschreven.

Verdien ik punten voor eerdere aankopen?

Voor alle aankopen die op of na 23 januari 2024 zijn gedaan, hebt u geluk: we hebben uw punten voor u bewaard. Maak gewoon een account aan met hetzelfde e-mailadres dat u bij eerdere aankopen hebt gebruikt om toegang te krijgen tot uw verzamelde punten.

COMMODITY.CIRCLE loyaliteitsprogramma

Neem contact op met onze klantenservice voor assistentie.

Vervallen punten ooit?

Ja, punten vervallen 6 maanden nadat je ze hebt verdiend.

Vervallen niveaus?

Ja, je verdiende tier (behalve Member) vervalt 12 maanden nadat je ze hebt verdiend, tenzij je hetzelfde bedrag uitgeeft om je tier te behouden of blijft uitgeven om een hoger niveau te krijgen!

Wat als ik punten mis?

Als iets dat je al hebt voltooid als onvolledig wordt weergegeven, zoals e-mailaanmeldingen of Instagram- of Tiktok-volgers, probeer dan op de bijgeleverde links te klikken om je accounts opnieuw te koppelen.

Als de taak al als voltooid wordt weergegeven of als de punten niet taakgerelateerd zijn, controleer dan je 'Rewards-geschiedenis' in je Rewards-account om te zien of de punten zijn toegevoegd zonder dat je het doorhad. Het kan 24-48 uur duren voordat uw punten worden weergegeven.

Als je hierna nog steeds punten mist, neem dan contact opnemen met de klantenservice

Mis je punten nadat je een vriend hebt doorverwezen?

Om punten te verdienen, moet je doorverwezen vriend(in):

  1. Eerste klant zijn (heeft nog nooit eerder bij Commodity gekocht)
  2. Shop via je unieke link die je hebt aangemaakt via je Commodity.Circle .
  3. Hun eerste aankoop afronden

Als je doorverwezen vriend(in) aan alle bovenstaande voorwaarden voldoet, controleer dan je 'Beloningsgeschiedenis' in je Beloningsaccount om te zien of de punten zijn toegevoegd zonder dat je het doorhad. Het kan 24-48 uur duren voordat je punten worden weergegeven.

Als je hierna nog steeds punten mist, neem dan contact opnemen met de klantenservice

Waar is mijn inwisselcode?

Je kunt je code vinden door naar https://commodityfragrances.com/account/login te gaan en in te loggen op je account. Nadat je je hebt aangemeld bij je account, klik je op "bekijk mijn beloningen" om je verdiende punten en kortingscodes te bekijken. Van daaruit klikt u op "beloningsgeschiedenis" om uw volledige beloningsgeschiedenis te bekijken, inclusief uw punten en uw code, die wordt vermeld onder "status".

*Zorg ervoor dat u het e-mailadres gebruikt dat is gekoppeld aan uw aankopen wanneer u inlogt op uw account.

Is er een maximum aantal punten dat ik per keer kan inwisselen?

Ja, het maximum aantal punten dat je per bestelling kunt inwisselen is 500 punten.

Is er een maximum aantal codes dat ik tegelijk kan inwisselen?

Ja, je kunt maximaal één code per bestelling inwisselen.

Wat zijn ontdekkingspakketten?

Ontdekkingspakketten zijn verzamelingen van 2ml staaltjes. Elke 2ml sprayflacon bevat een staaltje van elke geur, zodat je de geuren thuis op de huid kunt uitproberen. 

Wij bieden Ontdekkingspakketten op drie manieren aan:

Per Geur - Weet je al wat voor geur je lekker vindt? Vanille, Houtachtig, Groen, enz? Begin dan met het selecteren van de Scent Space Set van de geur die jij verkiest.

Door Scent Space - Weet je al hoe sterk je je geur wilt hebben? Geef je de voorkeur aan geuren die de kamer vullen, dicht bij je blijven, of misschien ergens daar tussenin vallen? Begin dan met het selecteren van de in je Kit geprefereerde Scent Space: Personal Discovery Kit, Expressive Discovery Kit, Bold Discovery Kit

Per collectie - Wil je een andere geur voor je verschillende plannen, voorkeuren en vibes? Of wil je gewoon alle geuren van Scent Space proberen? Begin dan met onze Exploration Kit: Alle 6 geuren in alle 3 de Scent Spaces.

Hoe groot zijn de flesjes/staaltjes in de ontdekkingspakketten?

Al onze Ontdekkingspakketten bevatten sprays van 2 ml, goed voor ongeveer 15-30 verstuivingen per stuk.

Verkopen jullie losse staaltjes?

Momenteel verkopen wij geen afzonderlijke staaltjes. Staaltjes zijn alleen verkrijgbaar in voorgesorteerde Ondekkingspakketten.

Kan ik een gratis monster krijgen?

Helaas bieden we geen gratis monsters aan, tenzij dit wordt aangegeven tijdens een promotie. Meld je aan voor onze e-mails om op de hoogte te worden gebracht van onze volgende promotie voor een gratis monster.

Krijg ik korting op mijn volgende aankoop als ik een ontdekkingskit koop?

Ja! Elke Discovery Kit op onze site bevat een kortingscode voor hetzelfde bedrag als de volledige prijs van de Kit. Deze kortingscode wordt digitaal aan je verstrekt zodra je een Discovery Kit op onze site hebt gekocht en kan worden toegepast op je volgende aankoop van een full-size geur van 100 ml op onze site.

Let op, deze digitale code wordt opgeslagen in Commodity.Circle:

Als je lid bent van ons Commodity.Circle beloningsprogramma, sturen we je deze code per e-mail.

Als je geen lid bent van ons Commodity.Circle beloningsprogramma, moet je je aanmelden om deze code te verzilveren.

Zijn jullie geuren voor mannen of vrouwen?

Commodity zijn uniseks! Zodat jij kunt beslissen wat wel en niet bij je past. Als je op zoek bent naar geuren die als traditioneel mannelijk of traditioneel vrouwelijk worden beschouwd, bekijk dan onze blogposts. Als je een specifieke aanbeveling wilt op basis van een geur of een noot waarvan je weet dat je die lekker vindt... neem dan contact met ons op! We geven je graag enkele suggesties.

Wat is "Scent Space"?

Scent Space is een nieuw concept dat beschrijft hoe ver je geur om je heen projecteert. Met andere woorden: projectie.

We hebben Scent Space gecreëerd zodat u uw ideale projectie kunt kiezen uit onze geuren:

Scent Space : PERSONAL
Een zachte, intiem projecterende huidgeur die uitnodigt tot nabijheid.

Scent Space : EXPRESSIVE
Een evenwichtige, opvallende projectie die een stempel drukt, geen scène.

Scent Space : BOLD
Een krachtige, ruimtevullende projectie die opvalt.

Als je niet zeker weet welke Scent Space iets voor jou is, probeer ze dan alle 3 met onze Exploration Kit.

Waarom zijn er 3 versies van dezelfde geur?

We willen je de controle geven over hoe ver je geur projecteert - over wie je geur ervaart - dus hebben we de term Scent Space bedacht. Drie verschillende versies van je favoriete geur voor elke projectievoorkeur en gelegenheid:

De EXPRESSIVE versie is het uitgangspunt voor Scent Space. Deze geuren worden geacht een perfect uitgebalanceerde en merkbare projectie te hebben die een stempel drukt, geen scène.

De PERSONAL is voor diegenen die de voorkeur geven aan een subtiele, intieme geur die uitnodigt tot nabijheid. Deze zachte huidgeuren zijn doordrenkt met moleculaire noten zodat ze slechts een spoor van hunExpressive' tegenhanger hebben. 

Er is geen bescheidenheid als het aankomt op de BOLD Collectie. Dit zijn krachtige, kamervullende uitvoeringen van hun Expressive tegenhanger, doordrenkt met diepe, donkere noten die je aanwezigheid kenbaar maken.  

Als je niet zeker weet welke Scent Space iets voor jou is, probeer ze dan alle 3 met onze Exploration Kit

Of, als je precies weet welk type geur je wilt, kun je shoppen per Scent Space Kit.

Wat is de "Archive" collectie?

Vóór Scent Space was er het Archives. Een spectrum van intuïtieve geuren met een perfect gebalanceerde en merkbare projectie, vergelijkbaar met de Expressive Scent Space. Je kunt alle Archive geuren proberen in onze Archive Collection Discovery Kit.

Deze geuren zijn speciaal gemaakt om het hele jaar door te worden gedruppeld, dus zorg ervoor dat je bent aangemeld voor onze e-mails om op de hoogte te blijven van onze volgende druppel.

Waarom kan ik geen Orris, Tea, of Tonka vinden?

Helaas werden Orris, Tea en Tonka in 2021 uit de handel genomen, maar dat wil niet zeggen dat ze geen verrassende comeback zullen maken! Schrijf je in op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven. 

Mijn parfum ruikt anders?

Dit is een vrij normaal verschijnsel! We kunnen bevestigen dat we geen van onze formuleringen hebben veranderd. Nieuwe parfumflesjes hebben de neiging anders te ruiken dan oudere parfumflesjes en staaltjes. Dit is meestal te wijten aan oxidatie. Geur oxideert na verloop van tijd, wat betekent dat hoe ouder en vaker de geur wordt gebruikt, hoe groter de kans is dat er zuurstof in het flesje komt. Deze introductie van zuurstof in je geursappen zorgt ervoor dat de alcohol in je parfum oplost, de eerste (aka top) noten vervliegen, de kleur verandert, en zelfs de geur sterker wordt.

Mijn parfum blijft niet hangen?

Veel merken gebruiken chemicaliën genaamd ftalaten om geuren kunstmatig langer op je huid te laten blijven. Wij gebruiken geen ftalaten omdat ze huidirritatie kunnen veroorzaken en ook verdacht worden van hormoonontregeling. De veiligere, natuurlijkere optie is om je geur de hele dag door opnieuw aan te brengen. Bekijk onze blogpost voor alle tips en trucs om je geur langer te laten meegaan.

Is Commodity Schoon?

We zijn vrij van parabenen, ftalaten en sulfaten. We hebben ook alle andere giftige stoffen of gemarkeerde ingrediënten verwijderd. Je kunt meer informatie vinden op onze Routekaart naar ethiek.

Is Commodity Duurzaam?

We hebben gedefinieerd wat duurzaam voor ons betekent en vervolgens een stappenplan opgesteld met alle stappen die we zullen nemen om duurzaam te worden. Je kunt het hier volgen.

Is Commodity Vegan?

Ja. Wij gebruiken geen dierlijke bijproducten in onze formules.

Voert Commodity dierproeven uit?

Nee, we testen onze producten niet op dieren en gebruiken geen dierlijke bijproducten in onze formules. We zijn ook Leaping Bunny gecertificeerd.

Bevat het product parabenen, ftalaten en/of sulfaten?

Commodity geuren zijn parabeen-vrij, ftalaat-vrij en sulfaat-vrij. We verwijderen alle giftige stoffen van zodra ze bekend worden.

Zijn dit EDP's, EDT's, of Parfums?

We zijn van deze termen afgestapt omdat ze gewoon niet van toepassing zijn.

Geuren met lage concentraties hebben de neiging om snel te vervagen en omdat iemand een dichte projectie wil, betekent dat niet dat hij bereid is om de lange levensduur op te offeren.

Daarom hebben alle Scent Space geuren concentraties tussen 15% en 25%. Zie onze gids voor meer details.

Waar kan ik de ingrediëntenlijst vinden?

We hebben al onze ingrediëntenlijsten hierop een rijtje gezet.

Naar waar verzenden jullie?

We verzenden wereldwijd. Zie onze Verzendbeleid voor meer informatie.

Hoeveel kost de verzending?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het aankoopbedrag en de bestemming.

Zie ons Verzendbeleid voor meer informatie.

Moet ik btw of douanerechten betalen?

Ja, de klant is verantwoordelijk voor eventuele belastingen (btw), douanerechten en/of verzendkosten die in rekening worden gebracht.

Raadpleeg de douane- en invoerregels van je land voordat je een bestelling plaatst, want de invoer van parfum kan aan beperkingen onderhevig zijn.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Houd er rekening mee dat de verzendtijd kan variëren, afhankelijk van de tijd van het jaar.

Raadpleeg ons Verzendbeleid voor de meest recente informatie.

Bieden jullie gratis retourzendingen aan?

Helaas bieden we geen gratis retourzendingen aan.

We hebben echter wel Discovery waarmee je op een goedkope manier een interessante geur kunt proberen voordat je de 10ml of 100ml koopt.

Als je de 10ml of 100ml koopt en je bedenkt je, dan betaal je $10 retourkosten.

Bezoek onze Retourbeleid voor de volledige retourvoorwaarden.

Kan ik alles wat ik koop terugsturen?

Alle Discovery Kits en Samples zijn uitverkoop en kunnen dus niet worden geretourneerd.

Producten van 10 ml en 100 ml kunnen tegen een vergoeding worden geretourneerd als ze voldoen aan onze retourvoorwaarden.

Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie.

Waar is mijn retouretiket?

Retourlabels kunnen worden gemaakt voor een vast bedrag van $10.

U kunt uw retouretiket maken door te klikken op de link Retourcentrum van onze pagina Retourbeleid.

De Discovery Kit is niet wat ik verwachtte. Kan ik het terugsturen?

Helaas zijn alle Discovery Kits uitverkoop. Zoals aangegeven op de productpagina, bevatten deze 2 ml geurmonsters waarmee je ongeveer 15-30 keer kunt sprayen, zodat je de geur op je huid kunt uitproberen. Ze worden ook geleverd met een boekje en een promotiecode. Als je vermoedt dat je een onderdeel mist, stuur dan een e-mail sturen naar naar onze Klantenservice.

Mijn flesje is beschadigd aangekomen?

Sorry daarvoor! Neem a.u.b. zo snel mogelijk contact met ons op met foto's van het slecht gevulde product, zodat we je een gratis vervanging kunnen sturen.

Sommige van de staaltjes in mijn Ontdekkingspakket lekken of zijn leeg?

Sorry daarvoor! Neem a.u.b. zo snel mogelijk contact met ons op met foto's van het slecht gevulde product, zodat we je een gratis vervanging kunnen sturen.

Hoe werkt het?

Shop Pay biedt klanten de optie om volledig te betalen bij het afrekenen of om hun aankoop op te splitsen in 4 gelijke, rentevrije termijnen (Powered by Affirm) voor bestellingen tussen $50 USD en $3.000 USD. Er worden geen extra kosten, rentepercentages of laattijdige vergoedingen doorberekend aan klanten.

De kredietscore van klanten wordt niet beïnvloed als ze Shop Pay Termijnen gebruiken. Maar als een klant zijn afbetaling niet of te laat betaalt, kan het zijn dat hij in de toekomst geen aankopen meer kan doen met Shop Pay Termijnen.

Zijn er kosten voor late betaling?

Nee, er zijn geen laattijdige kosten als je een geplande betaling mist.

Wat is de optie om in termijnen te betalen op Shop Pay?

Bij het afrekenen met Shop Pay heb je nu de optie om nu of later te betalen. Door in termijnen te betalen met Shop Pay kunt u uw aankoopbedrag opsplitsen in 4 gelijke, tweewekelijkse termijnen - met 0% rente, geen verborgen of late kosten en geen invloed op uw credit score.*

In sommige gevallen is je eerste betaling verschuldigd wanneer je je aankoop doet; in andere gevallen is je eerste betaling verschuldigd 2 weken na je aankoop.

Wat moet ik doen als ik een aankoop via Shop Pay op afbetaling wil retourneren?

Als je terugbetalingsbedrag lager is dan het resterende bedrag op je Shop Pay-termijntegoed, kun je een of beide van de volgende dingen verwachten:

- Een kleiner betaalsaldo op de laatste betaling
- Minder toekomstige betalingen op het resterende leensaldo

Als je terugbetalingsbedrag hoger is dan het resterende bedrag op je Shop Pay-termijntegoed, dan kun je het verschil binnen 3 tot 10 werkdagen verwachten als terugbetaling op je oorspronkelijke betaalkaart of creditcard.

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd als ik gebruik maak van de optie om in termijnen te betalen op Shop Pay?

De afbetalingsoptie op Shop Pay is beschikbaar op betaalpassen en creditcards. Helaas wordt Capital One niet geaccepteerd.

Heb je meer vragen over Shop Pay?

- Ga voor vragen over termijnbetalingen met Shop Pay naar shop.affirm.com/help.
- Ga voor vragen over Shop Pay of de Shop App naar shop.app/help/shop-pay.

Doen jullie aan prijsmatching?

Nee, we bieden op dit moment geen prijsmatch.

In welke winkels ben je beschikbaar?

We zijn verkrijgbaar bij geselecteerde Sephora's in de VS en Canada. Gebruik onze Store Locator om de dichtstbijzijnde Sephora met onze geuren te vinden.

Verkopen jullie kaarsen of zeepjes?

Deze zijn momenteel niet beschikbaar, maar onze abonnees zullen de eersten zijn die het weten als dat verandert! Wij raden je aan om je te abonneren zodat je zeker op de hoogte blijft.

Waarom zie ik verschillende verpakkingen?

In 2021 introduceerde Commodity een nieuwe verpakking om de nieuwe Scent Space classificaties in de verf te zetten. Drie versies van dezelfde geur, zodat je nu zelf kunt bepalen hoe ver je geur uitstraalt. Voor het volledige verhaal, kijk op Commodity.TV

Hoe kan ik samenwerken met Commodity?

We zijn altijd op zoek naar samenwerkingen!

Kijk op onze Pers & Filialen pagina voor meer informatie.

Hoe kan ik voor Commodity beginnen te werken?

We zijn altijd op zoek naar gepassioneerd talent!

Bekijk onze Carrières pagina voor meer informatie over onze vacatures.

Hoe kan ik Commodity verkopen?

We zijn vereerd!

Neem contact op met Sherri@CommodityFragrances.com.

FAQ

Commodity.Circle Beloningen
Wat is Commodity.Circle en hoe kan ik lid worden?

Commodity.Circle is ons gratis beloningsprogramma. Deelnemen is eenvoudig: maak een account aan met je naam, e-mailadres en wachtwoord. Zodra je bent ingelogd, krijg je toegang tot verkopen en promoties en punten voor al je aankopen. Als je een bestaande account hebt, ben je al ingeschreven.

Verdien ik punten voor eerdere aankopen?

Voor alle aankopen die op of na 23 januari 2024 zijn gedaan, hebt u geluk: we hebben uw punten voor u bewaard. Maak gewoon een account aan met hetzelfde e-mailadres dat u bij eerdere aankopen hebt gebruikt om toegang te krijgen tot uw verzamelde punten.

COMMODITY.CIRCLE loyaliteitsprogramma

Neem contact op met onze klantenservice voor assistentie.

Vervallen punten ooit?

Ja, punten vervallen 6 maanden nadat je ze hebt verdiend.

Vervallen niveaus?

Ja, je verdiende tier (behalve Member) vervalt 12 maanden nadat je ze hebt verdiend, tenzij je hetzelfde bedrag uitgeeft om je tier te behouden of blijft uitgeven om een hoger niveau te krijgen!

Wat als ik punten mis?

Als iets dat je al hebt voltooid als onvolledig wordt weergegeven, zoals e-mailaanmeldingen of Instagram- of Tiktok-volgers, probeer dan op de bijgeleverde links te klikken om je accounts opnieuw te koppelen.

Als de taak al als voltooid wordt weergegeven of als de punten niet taakgerelateerd zijn, controleer dan je 'Rewards-geschiedenis' in je Rewards-account om te zien of de punten zijn toegevoegd zonder dat je het doorhad. Het kan 24-48 uur duren voordat uw punten worden weergegeven.

Als je hierna nog steeds punten mist, neem dan contact opnemen met de klantenservice

Mis je punten nadat je een vriend hebt doorverwezen?

Om punten te verdienen, moet je doorverwezen vriend(in):

  1. Eerste klant zijn (heeft nog nooit eerder bij Commodity gekocht)
  2. Shop via je unieke link die je hebt aangemaakt via je Commodity.Circle .
  3. Hun eerste aankoop afronden

Als je doorverwezen vriend(in) aan alle bovenstaande voorwaarden voldoet, controleer dan je 'Beloningsgeschiedenis' in je Beloningsaccount om te zien of de punten zijn toegevoegd zonder dat je het doorhad. Het kan 24-48 uur duren voordat je punten worden weergegeven.

Als je hierna nog steeds punten mist, neem dan contact opnemen met de klantenservice

Waar is mijn inwisselcode?

Je kunt je code vinden door naar https://commodityfragrances.com/account/login te gaan en in te loggen op je account. Nadat je je hebt aangemeld bij je account, klik je op "bekijk mijn beloningen" om je verdiende punten en kortingscodes te bekijken. Van daaruit klikt u op "beloningsgeschiedenis" om uw volledige beloningsgeschiedenis te bekijken, inclusief uw punten en uw code, die wordt vermeld onder "status".

*Zorg ervoor dat u het e-mailadres gebruikt dat is gekoppeld aan uw aankopen wanneer u inlogt op uw account.

Is er een maximum aantal punten dat ik per keer kan inwisselen?

Ja, het maximum aantal punten dat je per bestelling kunt inwisselen is 500 punten.

Is er een maximum aantal codes dat ik tegelijk kan inwisselen?

Ja, je kunt maximaal één code per bestelling inwisselen.

Discovery
Wat zijn ontdekkingspakketten?

Ontdekkingspakketten zijn verzamelingen van 2ml staaltjes. Elke 2ml sprayflacon bevat een staaltje van elke geur, zodat je de geuren thuis op de huid kunt uitproberen. 

Wij bieden Ontdekkingspakketten op drie manieren aan:

Per Geur - Weet je al wat voor geur je lekker vindt? Vanille, Houtachtig, Groen, enz? Begin dan met het selecteren van de Scent Space Set van de geur die jij verkiest.

Door Scent Space - Weet je al hoe sterk je je geur wilt hebben? Geef je de voorkeur aan geuren die de kamer vullen, dicht bij je blijven, of misschien ergens daar tussenin vallen? Begin dan met het selecteren van de in je Kit geprefereerde Scent Space: Personal Discovery Kit, Expressive Discovery Kit, Bold Discovery Kit

Per collectie - Wil je een andere geur voor je verschillende plannen, voorkeuren en vibes? Of wil je gewoon alle geuren van Scent Space proberen? Begin dan met onze Exploration Kit: Alle 6 geuren in alle 3 de Scent Spaces.

Hoe groot zijn de flesjes/staaltjes in de ontdekkingspakketten?

Al onze Ontdekkingspakketten bevatten sprays van 2 ml, goed voor ongeveer 15-30 verstuivingen per stuk.

Verkopen jullie losse staaltjes?

Momenteel verkopen wij geen afzonderlijke staaltjes. Staaltjes zijn alleen verkrijgbaar in voorgesorteerde Ondekkingspakketten.

Kan ik een gratis monster krijgen?

Helaas bieden we geen gratis monsters aan, tenzij dit wordt aangegeven tijdens een promotie. Meld je aan voor onze e-mails om op de hoogte te worden gebracht van onze volgende promotie voor een gratis monster.

Krijg ik korting op mijn volgende aankoop als ik een ontdekkingskit koop?

Ja! Elke Discovery Kit op onze site bevat een kortingscode voor hetzelfde bedrag als de volledige prijs van de Kit. Deze kortingscode wordt digitaal aan je verstrekt zodra je een Discovery Kit op onze site hebt gekocht en kan worden toegepast op je volgende aankoop van een full-size geur van 100 ml op onze site.

Let op, deze digitale code wordt opgeslagen in Commodity.Circle:

Als je lid bent van ons Commodity.Circle beloningsprogramma, sturen we je deze code per e-mail.

Als je geen lid bent van ons Commodity.Circle beloningsprogramma, moet je je aanmelden om deze code te verzilveren.

Geuren
Zijn jullie geuren voor mannen of vrouwen?

Commodity zijn uniseks! Zodat jij kunt beslissen wat wel en niet bij je past. Als je op zoek bent naar geuren die als traditioneel mannelijk of traditioneel vrouwelijk worden beschouwd, bekijk dan onze blogposts. Als je een specifieke aanbeveling wilt op basis van een geur of een noot waarvan je weet dat je die lekker vindt... neem dan contact met ons op! We geven je graag enkele suggesties.

Wat is "Scent Space"?

Scent Space is een nieuw concept dat beschrijft hoe ver je geur om je heen projecteert. Met andere woorden: projectie.

We hebben Scent Space gecreëerd zodat u uw ideale projectie kunt kiezen uit onze geuren:

Scent Space : PERSONAL
Een zachte, intiem projecterende huidgeur die uitnodigt tot nabijheid.

Scent Space : EXPRESSIVE
Een evenwichtige, opvallende projectie die een stempel drukt, geen scène.

Scent Space : BOLD
Een krachtige, ruimtevullende projectie die opvalt.

Als je niet zeker weet welke Scent Space iets voor jou is, probeer ze dan alle 3 met onze Exploration Kit.

Waarom zijn er 3 versies van dezelfde geur?

We willen je de controle geven over hoe ver je geur projecteert - over wie je geur ervaart - dus hebben we de term Scent Space bedacht. Drie verschillende versies van je favoriete geur voor elke projectievoorkeur en gelegenheid:

De EXPRESSIVE versie is het uitgangspunt voor Scent Space. Deze geuren worden geacht een perfect uitgebalanceerde en merkbare projectie te hebben die een stempel drukt, geen scène.

De PERSONAL is voor diegenen die de voorkeur geven aan een subtiele, intieme geur die uitnodigt tot nabijheid. Deze zachte huidgeuren zijn doordrenkt met moleculaire noten zodat ze slechts een spoor van hunExpressive' tegenhanger hebben. 

Er is geen bescheidenheid als het aankomt op de BOLD Collectie. Dit zijn krachtige, kamervullende uitvoeringen van hun Expressive tegenhanger, doordrenkt met diepe, donkere noten die je aanwezigheid kenbaar maken.  

Als je niet zeker weet welke Scent Space iets voor jou is, probeer ze dan alle 3 met onze Exploration Kit

Of, als je precies weet welk type geur je wilt, kun je shoppen per Scent Space Kit.

Wat is de "Archive" collectie?

Vóór Scent Space was er het Archives. Een spectrum van intuïtieve geuren met een perfect gebalanceerde en merkbare projectie, vergelijkbaar met de Expressive Scent Space. Je kunt alle Archive geuren proberen in onze Archive Collection Discovery Kit.

Deze geuren zijn speciaal gemaakt om het hele jaar door te worden gedruppeld, dus zorg ervoor dat je bent aangemeld voor onze e-mails om op de hoogte te blijven van onze volgende druppel.

Waarom kan ik geen Orris, Tea, of Tonka vinden?

Helaas werden Orris, Tea en Tonka in 2021 uit de handel genomen, maar dat wil niet zeggen dat ze geen verrassende comeback zullen maken! Schrijf je in op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven. 

Mijn parfum ruikt anders?

Dit is een vrij normaal verschijnsel! We kunnen bevestigen dat we geen van onze formuleringen hebben veranderd. Nieuwe parfumflesjes hebben de neiging anders te ruiken dan oudere parfumflesjes en staaltjes. Dit is meestal te wijten aan oxidatie. Geur oxideert na verloop van tijd, wat betekent dat hoe ouder en vaker de geur wordt gebruikt, hoe groter de kans is dat er zuurstof in het flesje komt. Deze introductie van zuurstof in je geursappen zorgt ervoor dat de alcohol in je parfum oplost, de eerste (aka top) noten vervliegen, de kleur verandert, en zelfs de geur sterker wordt.

Mijn parfum blijft niet hangen?

Veel merken gebruiken chemicaliën genaamd ftalaten om geuren kunstmatig langer op je huid te laten blijven. Wij gebruiken geen ftalaten omdat ze huidirritatie kunnen veroorzaken en ook verdacht worden van hormoonontregeling. De veiligere, natuurlijkere optie is om je geur de hele dag door opnieuw aan te brengen. Bekijk onze blogpost voor alle tips en trucs om je geur langer te laten meegaan.

Formules
Is Commodity Schoon?

We zijn vrij van parabenen, ftalaten en sulfaten. We hebben ook alle andere giftige stoffen of gemarkeerde ingrediënten verwijderd. Je kunt meer informatie vinden op onze Routekaart naar ethiek.

Is Commodity Duurzaam?

We hebben gedefinieerd wat duurzaam voor ons betekent en vervolgens een stappenplan opgesteld met alle stappen die we zullen nemen om duurzaam te worden. Je kunt het hier volgen.

Is Commodity Vegan?

Ja. Wij gebruiken geen dierlijke bijproducten in onze formules.

Voert Commodity dierproeven uit?

Nee, we testen onze producten niet op dieren en gebruiken geen dierlijke bijproducten in onze formules. We zijn ook Leaping Bunny gecertificeerd.

Bevat het product parabenen, ftalaten en/of sulfaten?

Commodity geuren zijn parabeen-vrij, ftalaat-vrij en sulfaat-vrij. We verwijderen alle giftige stoffen van zodra ze bekend worden.

Zijn dit EDP's, EDT's, of Parfums?

We zijn van deze termen afgestapt omdat ze gewoon niet van toepassing zijn.

Geuren met lage concentraties hebben de neiging om snel te vervagen en omdat iemand een dichte projectie wil, betekent dat niet dat hij bereid is om de lange levensduur op te offeren.

Daarom hebben alle Scent Space geuren concentraties tussen 15% en 25%. Zie onze gids voor meer details.

Waar kan ik de ingrediëntenlijst vinden?

We hebben al onze ingrediëntenlijsten hierop een rijtje gezet.

Verzending
Naar waar verzenden jullie?

We verzenden wereldwijd. Zie onze Verzendbeleid voor meer informatie.

Hoeveel kost de verzending?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het aankoopbedrag en de bestemming.

Zie ons Verzendbeleid voor meer informatie.

Moet ik btw of douanerechten betalen?

Ja, de klant is verantwoordelijk voor eventuele belastingen (btw), douanerechten en/of verzendkosten die in rekening worden gebracht.

Raadpleeg de douane- en invoerregels van je land voordat je een bestelling plaatst, want de invoer van parfum kan aan beperkingen onderhevig zijn.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Houd er rekening mee dat de verzendtijd kan variëren, afhankelijk van de tijd van het jaar.

Raadpleeg ons Verzendbeleid voor de meest recente informatie.

Retouren
Bieden jullie gratis retourzendingen aan?

Helaas bieden we geen gratis retourzendingen aan.

We hebben echter wel Discovery waarmee je op een goedkope manier een interessante geur kunt proberen voordat je de 10ml of 100ml koopt.

Als je de 10ml of 100ml koopt en je bedenkt je, dan betaal je $10 retourkosten.

Bezoek onze Retourbeleid voor de volledige retourvoorwaarden.

Kan ik alles wat ik koop terugsturen?

Alle Discovery Kits en Samples zijn uitverkoop en kunnen dus niet worden geretourneerd.

Producten van 10 ml en 100 ml kunnen tegen een vergoeding worden geretourneerd als ze voldoen aan onze retourvoorwaarden.

Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie.

Waar is mijn retouretiket?

Retourlabels kunnen worden gemaakt voor een vast bedrag van $10.

U kunt uw retouretiket maken door te klikken op de link Retourcentrum van onze pagina Retourbeleid.

De Discovery Kit is niet wat ik verwachtte. Kan ik het terugsturen?

Helaas zijn alle Discovery Kits uitverkoop. Zoals aangegeven op de productpagina, bevatten deze 2 ml geurmonsters waarmee je ongeveer 15-30 keer kunt sprayen, zodat je de geur op je huid kunt uitproberen. Ze worden ook geleverd met een boekje en een promotiecode. Als je vermoedt dat je een onderdeel mist, stuur dan een e-mail sturen naar naar onze Klantenservice.

Mijn flesje is beschadigd aangekomen?

Sorry daarvoor! Neem a.u.b. zo snel mogelijk contact met ons op met foto's van het slecht gevulde product, zodat we je een gratis vervanging kunnen sturen.

Sommige van de staaltjes in mijn Ontdekkingspakket lekken of zijn leeg?

Sorry daarvoor! Neem a.u.b. zo snel mogelijk contact met ons op met foto's van het slecht gevulde product, zodat we je een gratis vervanging kunnen sturen.

Winkelbetalingen Installaties
Hoe werkt het?

Shop Pay biedt klanten de optie om volledig te betalen bij het afrekenen of om hun aankoop op te splitsen in 4 gelijke, rentevrije termijnen (Powered by Affirm) voor bestellingen tussen $50 USD en $3.000 USD. Er worden geen extra kosten, rentepercentages of laattijdige vergoedingen doorberekend aan klanten.

De kredietscore van klanten wordt niet beïnvloed als ze Shop Pay Termijnen gebruiken. Maar als een klant zijn afbetaling niet of te laat betaalt, kan het zijn dat hij in de toekomst geen aankopen meer kan doen met Shop Pay Termijnen.

Zijn er kosten voor late betaling?

Nee, er zijn geen laattijdige kosten als je een geplande betaling mist.

Wat is de optie om in termijnen te betalen op Shop Pay?

Bij het afrekenen met Shop Pay heb je nu de optie om nu of later te betalen. Door in termijnen te betalen met Shop Pay kunt u uw aankoopbedrag opsplitsen in 4 gelijke, tweewekelijkse termijnen - met 0% rente, geen verborgen of late kosten en geen invloed op uw credit score.*

In sommige gevallen is je eerste betaling verschuldigd wanneer je je aankoop doet; in andere gevallen is je eerste betaling verschuldigd 2 weken na je aankoop.

Wat moet ik doen als ik een aankoop via Shop Pay op afbetaling wil retourneren?

Als je terugbetalingsbedrag lager is dan het resterende bedrag op je Shop Pay-termijntegoed, kun je een of beide van de volgende dingen verwachten:

- Een kleiner betaalsaldo op de laatste betaling
- Minder toekomstige betalingen op het resterende leensaldo

Als je terugbetalingsbedrag hoger is dan het resterende bedrag op je Shop Pay-termijntegoed, dan kun je het verschil binnen 3 tot 10 werkdagen verwachten als terugbetaling op je oorspronkelijke betaalkaart of creditcard.

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd als ik gebruik maak van de optie om in termijnen te betalen op Shop Pay?

De afbetalingsoptie op Shop Pay is beschikbaar op betaalpassen en creditcards. Helaas wordt Capital One niet geaccepteerd.

Heb je meer vragen over Shop Pay?

- Ga voor vragen over termijnbetalingen met Shop Pay naar shop.affirm.com/help.
- Ga voor vragen over Shop Pay of de Shop App naar shop.app/help/shop-pay.

Andere
Doen jullie aan prijsmatching?

Nee, we bieden op dit moment geen prijsmatch.

In welke winkels ben je beschikbaar?

We zijn verkrijgbaar bij geselecteerde Sephora's in de VS en Canada. Gebruik onze Store Locator om de dichtstbijzijnde Sephora met onze geuren te vinden.

Verkopen jullie kaarsen of zeepjes?

Deze zijn momenteel niet beschikbaar, maar onze abonnees zullen de eersten zijn die het weten als dat verandert! Wij raden je aan om je te abonneren zodat je zeker op de hoogte blijft.

Waarom zie ik verschillende verpakkingen?

In 2021 introduceerde Commodity een nieuwe verpakking om de nieuwe Scent Space classificaties in de verf te zetten. Drie versies van dezelfde geur, zodat je nu zelf kunt bepalen hoe ver je geur uitstraalt. Voor het volledige verhaal, kijk op Commodity.TV

Hoe kan ik samenwerken met Commodity?

We zijn altijd op zoek naar samenwerkingen!

Kijk op onze Pers & Filialen pagina voor meer informatie.

Hoe kan ik voor Commodity beginnen te werken?

We zijn altijd op zoek naar gepassioneerd talent!

Bekijk onze Carrières pagina voor meer informatie over onze vacatures.

Hoe kan ik Commodity verkopen?

We zijn vereerd!

Neem contact op met Sherri@CommodityFragrances.com.