Moderne, Amerikaanse parfumerie

We zijn opgericht in 2013 en zijn een moderne, Amerikaanse parfumerie die opnieuw nadenkt over geur. Met een modern design en een elementaire aanpak geloven we dat eenvoud de nieuwe luxe is.

Ontmoet Scent Space

Een geur kan niet voor iedereen hetzelfde zijn.

Sommigen willen een geur die alleen voor henzelf is, anderen willen een geur die de hele kamer vult en weer anderen verlangen naar iets daartussenin.

We hebben Scent Space gemaakt, zodat je je geur kunt selecteren en de projectie ervan kunt regelen.

Elke geur is verkrijgbaar in 3 Scent Spaces: een dichte Personal versie, een evenwichtige Expressive versie en een versterkte Bold versie.

Verkenning en ontdekking

Hoe vind je de juiste geur vanachter een scherm? Discovery Kits.

Boxed collecties van 2 ml, proefmonsters in elke geur en Scent Space. Plus, wissel het bedrag dat je hebt betaald voor je kit in op je favoriete full-size geur.

Ambachtelijk gemaakt

Al onze geuren zijn gemaakt door ambachtslieden en hebben namen gekregen die een beeld geven van wat erin zit: Milk, Gold, Book, Paper.

Zoals een chef-kok de beste ingrediënten gebruikt om de meest innovatieve gerechten te creëren, zo gebruiken onze parfumeurs - of Makers zoals wij ze noemen - de beste ingrediënten om de meest unieke en gedenkwaardige geuren te creëren.

Bekijk de docuserie

We zijn altijd bezig met het heroverwegen van geur: hoe het ruikt, hoe het projecteert, hoe het wordt gemaakt, hoe het wordt beschreven.

Nu kun je op de hoogte blijven met onze Docuserie achter de schermen. Deze afleveringen van 2-10 minuten introduceren onze nieuwste inspiraties en innovaties, evenals alle andere informatie die gewoonlijk achter gesloten deuren wordt besproken.

Probeer ons persoonlijk

Vandaag de dag is Commodity wereldwijd online verkrijgbaar.

De vraag heeft ons zelfs offline getrokken en in de schappen van Sephora's in Noord-Amerika en het Verenigd Koninkrijk gebracht, plus in Europese speciaalzaken.

Ga naar onze Store Locator om de dichtstbijzijnde Commodity-winkel te vinden.

Een bewuste toewijding

Onze geuren zijn uniseks, veganistisch, wreedheidvrij en schoon - zonder ingrediënten die op de "zwarte lijst" staan.

Dit is echter slechts de eerste stap op een zich steeds verder ontwikkelende weg naar meer ethiek.

We hebben alle manieren uiteengezet waarop we ons inzetten om ethisch bewuster te worden, zodat we onszelf verantwoordelijk kunnen houden en jullie ons kunnen volgen.

Over ons

Tot leven gebracht door een Kickstarter-campagne in 2013, een wereldwijde crowdfundingcampagne "om de parfumindustrie voor altijd te veranderen", is Commodity het eerste digitaal geurende merk.

De verandering? Het moderniseren van ambachtelijke geur door het intuïtief te maken, zelfs vanachter een scherm.

De drijvende kracht achter deze visie is oprichter en creatief directeur Vicken Arslanian. Als seriematige merkbouwer, geboren in de parfumerie en opgeleid als architect, herdenken Vicken en zijn creatieve team geur per element.

Hoe het allemaal begon

We begonnen met een Kickstarter in 2013: een wereldwijde crowdfunding campagne "om de parfumindustrie voor altijd te veranderen". Onze klanten overtroffen het doel met meer dan het dubbele. Van het eerste direct-to-consumer geurmerk tot de rijzende ster van Sephora, van sluiting in 2019 tot herlancering in 2020, we hebben heel wat om je bij te praten...

November 2019 | Aankoop 2019 | Aankoop
Maart 2019 | Sluiting 2019 | Sluiting
2014 | Lancering
2013 Kickstarter