
Moderne, Amerikaanse parfumerie
We zijn opgericht in 2013 en zijn een moderne, Amerikaanse parfumerie die opnieuw nadenkt over geur. Met een modern design en een elementaire aanpak geloven we dat eenvoud de nieuwe luxe is.
Ontmoet Scent Space
Een geur kan niet voor iedereen hetzelfde zijn.
Sommigen willen een geur die alleen voor henzelf is, anderen willen een geur die de hele kamer vult en weer anderen verlangen naar iets daartussenin.
We hebben Scent Space gemaakt, zodat je je geur kunt selecteren en de projectie ervan kunt regelen.
Elke geur is verkrijgbaar in 3 Scent Spaces: een dichte Personal versie, een evenwichtige Expressive versie en een versterkte Bold versie.

Verkenning en ontdekking
Hoe vind je de juiste geur van achter een scherm? Discovery Kits.
Verzamelingen in doosjes met proefmonsters van 2 ml in elke geur en Scent Space. Plus, wissel de volledige prijs van je kit in op je favoriete full-size geur.

Ambachtelijk gemaakt
Al onze geuren zijn gemaakt door ambachtslieden en hebben namen gekregen die een beeld geven van wat erin zit: Milk, Gold, Book, Paper.
Zoals een chef-kok de beste ingrediënten gebruikt om de meest innovatieve gerechten te creëren, zo gebruiken onze parfumeurs - of Makers zoals wij ze noemen - de beste ingrediënten om de meest unieke en gedenkwaardige geuren te creëren.
Bekijk de Docuserie
We zijn altijd bezig met het heroverwegen van geur: hoe het ruikt, hoe het projecteert, hoe het wordt gemaakt, hoe het wordt beschreven.
Nu kun je op de hoogte blijven met onze Docuserie achter de schermen. Deze afleveringen van 2-10 minuten introduceren onze nieuwste inspiraties en innovaties, evenals alle andere informatie die gewoonlijk achter gesloten deuren wordt besproken.

Probeer ons persoonlijk
Vandaag de dag is Commodity wereldwijd online verkrijgbaar.
De vraag heeft ons zelfs offline getrokken en in de schappen van Sephora's in Noord-Amerika en het Verenigd Koninkrijk gebracht, plus in Europese speciaalzaken.
Ga naar onze Store Locator om de dichtstbijzijnde Commodity te vinden.

Een bewuste toewijding
Onze geuren zijn uniseks, veganistisch, wreedheidvrij en schoon - zonder ingrediënten die op de "zwarte lijst" staan.
Dit is echter slechts de eerste stap op een zich steeds verder ontwikkelende weg naar meer ethiek.
We hebben alle manieren uiteengezet waarop we ons inzetten om ethisch bewuster te worden, zodat we onszelf verantwoordelijk kunnen houden en jullie ons kunnen volgen.

Over ons
Tot leven gebracht door een Kickstarter-campagne in 2013, een wereldwijde crowdfundingcampagne "om de parfumindustrie voor altijd te veranderen", is Commodity het eerste digitaal geurende merk.
De verandering? Het moderniseren van ambachtelijke geur door het intuïtief te maken, zelfs vanachter een scherm.
De drijvende kracht achter deze visie is oprichter en creatief directeur Vicken Arslanian. Als seriematige merkbouwer, geboren in de parfumerie en opgeleid als architect, herdenken Vicken en zijn creatieve team geur per element.