DOCUSERIES

De Docuseries
De Docuseries
Neem een kijkje achter gesloten deuren. Afleveringen van 2-10 minuten over onze nieuwste inspiraties, innovaties en meer.
S3 | EP6
"SARKIS ARSLANIAN"

We sluiten ons seizoen over de lancering van de winkel af met een kijkje achter de schermen bij ons lanceringsfeest! Beleef het feest zelf en ontdek waarom het evenement een eerbetoon was aan Sarkis Arslanian, de vader van Vicken...

S3 | EP5
"WINKELEXCLUSIEVEN

Toen we onze eerste flagshipstore in New York openden, wilden we iets bieden dat je nergens anders kon vinden. Een aantrekkingskracht op de winkel waardoor het een must-visit bestemming zou worden. Een exclusieve winkel. Uiteindelijk hadden we er twee. Ben je klaar om een kijkje te nemen in 113 Crosby Street?

S3 | EP4
"CRUNCH TIME

Als je ons hebt gevolgd, heb je waarschijnlijk gezien dat we een ongelooflijke week hadden in de aanloop naar de grote opening van onze winkel. Wat je niet hebt gezien is de paniek. Achter de schermen waren we een paar weken verder en de winkel was nog leeg...

S3 | EP3
"VIRTUELE RONDLEIDING

Stap (virtueel) onze winkel binnen en je vindt een ruimte die met opzet is ontworpen. Hier is elk element een uitnodiging om je onder te dompelen in ons merk. Ga met Vicken mee op een exclusieve rondleiding door ons 3D-winkelontwerp en laat terloops een belangrijke hint vallen over een nieuwe collectie.

S3 | EP2
"ONTWERPDILEMMA"

Voor onze allereerste winkel wilden we een fysieke ruimte ontwerpen die het DNA van ons merk volledig weerspiegelt. Met andere woorden, een ruimte die er duidelijk Commodity uit zou zien, zelfs zonder producten. Klinkt eenvoudig, maar het kostte ons bijna twee jaar...

S3 | EP1
"NAVIGEREN IN NYC"

Het openen van onze eerste flagshipstore in New York City begint met het vinden van de perfecte winkellocatie. Navigeren door de wijken van de stad, elk met zijn eigen unieke sfeer, stijl en prijskaartje, is geen gemakkelijke taak.

S2 | EP3
"HET ONTWERPEN VAN EEN HERLANCERING"

U heeft ervaren welke rol onze heroprichter, teamleden en parfumeurs hebben gespeeld bij de herlancering. Ervaar nu de rol van ons ontwerpbureau.

S2 | EP2
"MAKER x LOVER x HATER"

Een Lover, een Hater en de Maker van ons parfum Gold lopen een kamer binnen...
Drie verschillende perspectieven, één best verkocht parfum en hopelijk een vollediger beeld van hoe Gold eigenlijk ruikt.

S2 | EP1
"SCREEN TEST"

We heroverwegen de productpagina. Een combinatie van 2D en video voor een meer interactief begrip van de geuren van achter je scherm.

S1 | EP9
"GOED NIEUWS"

Er is veel gebeurd tijdens de lockdown: onze bestellingen -en haren- zijn gegroeid, het magazijn is gereorganiseerd, er is een nieuwe zaak aangekocht, en er is een nieuwe geur ontwikkeld... Dankzij jullie steun komen we er nog sterker uit!

S1 | EP8
"COVID-19"

We doen dit samen.

S1 | EP7
"SCENT SPACE"

We schaffen dit oude industriejargon voor het beschrijven van geurconcentraties af om je meer controle te geven over de projectie van jouw geur, over jouw "Scent Space". Drie nieuwe classificaties: Personal, Expressive, Bold.

S1 | EP6
"ROLLENSPEL"

Je ooit afgevraagd hoe een geur wordt ontwikkeld?   De aflevering van vandaag neemt ons mee naar Symrise, een bedrijf dat al meer dan 200 jaar aroma's en geuren produceert voor voedings- en schoonheidsmerken - over de hele wereld.

S1 | EP5
"THE CHOPPING BLOCK"

De schapruimte in een winkel is beperkt. Hoewel we zouden willen dat alle Commodity geuren gepresenteerd konden worden, hebben we deze week de moeilijke beslissing moeten nemen welke we "bewaren" voor de winkels. Maak je geen zorgen, al je favorieten zullen nog steeds online verkrijgbaar zijn!

S1 | EP4
"INVENTORY"

Deze week komen we te weten wat je kunt verwachten als je een merk "koopt", inclusief de resterende voorraad. Verwachtingen komen echter niet altijd overeen met de werkelijkheid. Na een paar lessen te hebben geleerd, ontvangt Vicken eindelijk zijn Commodity-voorraad.

S1 | EP3
"TEAM REVEAL"

Een merk is slechts zo sterk als zijn team. Dankzij Vickens eerste bedrijf, Europerfumes, beschikt Commodity al over een all-star team. Het enige wat we nog moesten doen? Het aan het team vertellen... Hun reactie? Onbetaalbaar.

S1 | EP2
"LONDON CALLING"

De eerste dagen na het sluiten van een deal zijn essentieel voor het verzamelen van de laatste informatie. Vicken gebruikt deze tijd om naar Londen te vliegen en twee belangrijke contactpersonen van Commodity te ontmoeten, maar de deal was technisch gezien nog niet gesloten...

S1 | EP1
"THE RE-FOUNDER"

Vicken deelt je passie voor Commodity en zet zich met hart en ziel in om het merk en de geuren terug te brengen. Hij is geïnspireerd om je mee te nemen op onze hele vernieuwingsreis met een docuserie van hoe het eraan toegaat achter de schermen.