Viering van 1 jaar Juice

06.13.2025
Viering van 1 jaar Juice


Onze eerste stap in de categorie fruitige geuren, Juice begon met een heel ander concept - het kostte ons drie jaar en 56 pogingen om het te perfectioneren. Maar gezien de overweldigende positieve ontvangst was het zeker de moeite waard en dankzij jullie steun klom het al snel op naar de bestsellerstatus en evenaarde het zelfs onze virale fanfavoriet, Milk Expressive.

Nu Juice één jaar wordt, werden we een beetje nostalgisch en besloten we terug te blikken op hoe ver de geur in slechts een jaar is gekomen.

Vorig jaar rond deze tijd...

In de aanloop naar de lancering laadden we onze Juice op. Neem een kijkje achter de schermen van de fotoshoot van de Juice met nooit eerder vertoonde beelden en momenten. Spoiler: het werd sappig...



De jaarlijkse receptie... 

Sinds de lancering afgelopen juni heeft Juice Expressive prijzen gewonnen zoals, "Beste geur" voor IPSY's 2025 Beauty Awards, The Ipsiesdie de die de best beoordeelde schoonheidsproducten van het jaar bekronen, gekozen op basis van inzichten uit de merch en echte feedback van Ipsy-klanten.

De verrukkelijke geur heeft ook snel fans gewonnen. Hier zijn een paar opmerkingen van onze community over de hoofdveroverende fruitige bloemengeur.

★★★★★
"Ik krijg elke keer complimenten als ik deze geur draag. Nu mijn go-to, en Juice Bold." -geverifieerde klant

★★★★★
"Ik was deze zomer op zoek naar een superfruitige geur en Juice is daar perfect voor. Hij is zoet, fris en blijft super lang hangen. Met de warme basisnoten denk ik dat het ook goed zal werken voor de herfst en winter." -geverifieerde klant

★★★★★
"Ik ben verliefd op deze geur! Zoet en een klein beetje wrang en een vleugje van iets anders tegelijk. Het is de geur van mijn zomer geworden." -Geverifieerde klant

 

De inspiratie achter de shoot...

Het visuele concept voor de shoot was "Commodity Cafeteria", geïnspireerd op de speelse naam van Juiceen de rijpe rode fruittonen. De set bestond uit rekwisieten zoals juice , lunchbakjes, jello en zelfs een vintage cafetaria-tafel.

Leuke weetjes en ontdekkingen... 

Ons hoofd Brand Creative, Gabriela Della Corna, legde de hele campagne vast terwijl ze herstellende was van een voetoperatie. Ze rolde over de set in een enorme laars om de perfecte opname te maken.

Het blijkt niet eenvoudig te zijn om een bes te vinden die klaar is voor de camera. Na veel boodschappen te hebben gedaan, hebben we een scherp oog voor producten ontwikkeld. 

De cafetariatafel? Gevonden op eBay na een uitgebreide zoektocht en vervolgens helemaal afgeleverd vanuit Queens, NY.


Ons team heeft de campagnevideo opgenomen met een Canon EOS 5D Mark III. Hoewel het een fotocamera is die niet is ontworpen voor video, haalde onze advertentie Times Square als bewijs dat je niet altijd de nieuwste apparatuur nodig hebt om goed werk te leveren.

Terug naar blog

Laat een reactie achter

Let op: opmerkingen moeten worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd.